Distantsõppe põhimõtted

Ainetepäev

Distantsõppe põhimõtted

 

  • Ülesannete saatmiseks kasutavad õpetajad eKooli. Kõik ülesanded pannakse eKooli koduste tööde alla. Järgmise päeva ülesanded on sisestatud hiljemalt eelmise päeva kella 19-ks.

  • 1.-4. klassi õpetajatel on soovitus võimalikult palju õppeaineid omavahel lõimida ning lähtuda üldõpetuse põhimõtetest. 5.-9. klassidel toimub aineõpe tunniplaani alusel. Tunnid kantakse päevikusse tunniplaani alusel, õppetöö toimub vabas vormis. Tundide materjal tuleb läbi töötada samal päeval, mil tund toimub, kui õpetaja ei ole andnud muid korraldusi. Sõltumata klassist on oluline lisaks arvutis tehtavatele ülesannetele ka nö ekraanivabade ülesannete andmine.  

  • Kolmas trimester hinnatakse seniseid hindelisi aineid kokkuvõtvalt “arvestatud” või “mittearvestatud”. Jooksvalt võib õpetaja hinnata ka hindeliselt, kui töö iseloom seda võimaldab. Aastahinne tuleb neis õppeainetes hindeline, selle väljapanemisel võetakse arvesse kolmandal trimestril tehtud hindelisi ja arvestuslikke töid.

  • Kui laps on haige või ei osale muul mõjuval põhjusel õppetöös, tuleb vanemal klassijuhatajat teavitada (eKool, e-post, helistamine). Klassijuhataja edastab info aineõpetajatele.

  • Distantsõppes osalemiseks vajab õpilane internetiühendusega laua- või sülearvutit. Kui õpilasel puuduvad vajalikud vahendid, annab lapsevanem sellest teada klassijuhatajale. Võimalusel laenutab kool õppetööks arvuti või lahendab probleemi muul moel. 

  • Kui õpilane vajab distantsõppega toimetulekuks abi, siis annab õpilane ja/või lapsevanem sellest klassijuhatajale teada. Kool aitab leida lahendusi.

Lisainfo: 

Viimased uudised

Võro keele nädal 4. – 8. november

Võro keele nädalal toimusid koolis mitmed toredad tegevused mille hulgas on ka koridorikontserdid. Kooli käidi jäädvustamas ja tehtud on vahva lugu, mida saab vaadata järgmise...

“Tagasi kooli!

Kogume seoses vilistlaste kokkutulekuga nende lõpetanute ja töötajate andmeid, kes on valmis oma tööst, hobidest, huvitavatest juhtumistest ja arenguteest rääkima ka tänastele...